Klachten

Een goede samenwerking tussen Mama Mia en jullie als ouders is in het belang van je kindje. Daar zetten wij ons elke dag van harte voor in. Soms kan het voorkomen dat het niet gaat zoals je had verwacht of gewild. Dan willen we dat graag in alle openheid met je bespreken.

Bespreek het met de medewerker zelf

Heb je een opmerking, een meningsverschil, of een klacht? Dan is de eerste stap dat je dit bespreekt met de medewerker om wie het gaat of met de locatiemanager. We hopen van harte dat we op deze manier dichter bij elkaar komen.

klachtenprocedure

Kom je er niet uit in een gesprek en wil je een officiële klacht indienen? Stuur een mail met jouw officiële klacht naar de locatiemanagers van jouw locatie (amersfoort@mamamia.nl of bunnik@mamamia.nl) Heb je een officiële klacht over de locatiemanager dan mag jouw klacht naar info@mamamia.nl. Op deze manier gaan we samen verder in gesprek.

Bespreek het met de medewerker zelf

Heb je een opmerking, een meningsverschil, of een klacht? Dan is de eerste stap dat je dit bespreekt met de medewerker om wie het gaat of met de locatiemanager. We hopen van harte dat we op deze manier dichter bij elkaar komen.

klachtenprocedure

Kom je er niet uit in een gesprek en wil je een officiële klacht indienen? Stuur een mail met jouw officiële klacht naar de locatiemanagers van jouw locatie (amersfoort@mamamia.nl of bunnik@mamamia.nl) Heb je een officiële klacht over de locatiemanager dan mag jouw klacht naar info@mamamia.nl. Op deze manier gaan we samen verder in gesprek.

Officiële klacht indienen

Mocht je ook daarna niet tevreden zijn over de klachtafhandeling, dan kun je de klacht voorleggen aan het klachtenloket kinderopvang. Op hun website staat stap voor stap beschreven hoe het werkt als je een klacht wil melden. Ook vind je er meer informatie en kun je er terecht voor bemiddeling en advies, In enkele gevallen kun je een klacht rechtstreeks voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang.

Officiële klacht indienen

Mocht je ook daarna niet tevreden zijn over de klachtafhandeling, dan kun je de klacht voorleggen aan het klachtenloket kinderopvang. Op hun website staat stap voor stap beschreven hoe het werkt als je een klacht wil melden. Ook vind je er meer informatie en kun je er terecht voor bemiddeling en advies, In enkele gevallen kun je een klacht rechtstreeks voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang.

Officiële klacht indienen

Mocht je ook daarna niet tevreden zijn over de klachtafhandeling, dan kun je de klacht voorleggen aan het klachtenloket kinderopvang. Op hun website staat stap voor stap beschreven hoe het werkt als je een klacht wil melden. Ook vind je er meer informatie en kun je er terecht voor bemiddeling en advies, In enkele gevallen kun je een klacht rechtstreeks voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang.

Ik heb een vraag


    Ik heb een vraag